Friday, January 17, 2014

Labākais no 2013

Mans desmitnieks no kino redzētā 2013 gadā ir:
1. Lielais Gatsbijs
2. Samsara
3. Hanna Ārente
4. Rūsa lidz kaulam
5. Mammu, es Tevi mīlu
6. Anna Kareņina
7. Gravitāte
8. Ņujorkas ēnā
9. Zilais jasmīns 
10. Pirms pusnakts


Vai tiešām šogad kinotēātrī redzēju tikai vienu latviešu filmu? Vismaz pieminēšanas vērts ir latviešu un baltkrievu sadarbības projekts "Miglā."

No internetā redzētājām visintersantākās šķita:
Hunger( 2008)  ar vienreizēju Mikla Fasbindera (Michael Fassbender) spēli. Vienreiz redzēta no prāta vairs neiziet.
Pina (2011) filma, kas var likt iemīlēties dejā.
The Emigrants (1971) dziļš stāsts ar teicamu aktierspēli.
Sherley Valentain (1989). Man reti patīk komēdijas, bet pēc dzīvošanas Anglijā, šī filma patiesī smīdināja.
A Room with a View(1986) skaista klasiska darba ekranizācija ar teicamu aktierspēli.


Šogad uz ekrāniem iznāca divas ļoti labas solo filmas : Gravity ar Sandru Buloku un All is Lost ar Robertu Redfordu.

Izrādās visi aktieri, kas aizķēruši manu uzmanību ir no vecākās paaudzes.
Judi Dench. Kad aktieru sastāvā redzu viņas vārdu, noteikti gribas redzēt filmu. Un nekad neesmu pievīlusies. Aktrise, kam piemīt vienreizējs šarms.
Geoffrey Rush. Shine, King's Speech, un šogada Eiropas filma The Best Offer. Viņa spēle šis filmas padara par īpašām.
Daniel Day-Lewis. Man joprojām stāv prāta sen redzēta filma In the Name of the Father , kur viņš spēlēja. Aktieris, kas spēj paņemt līdzi.
Kenneth Branagh. Drāmas aktieris un režisors, kam izdodas vienreizējas Šekspīra ekranizācijas. Un man ļoti patika viņa Volanders.




No comments:

Post a Comment